Teplé lednové počasí umožňuje pokračování realizace investičních projektů.

Do finále se blíží výstavba dvou plynových motorů PM5 + PM6. Předpokládáme, že první z nich bude uveden do provozu před koncem ledna 2020 a další pak o cca měsíc později. Energie z těchto motorů částečně nahradí výrobu tepla a elektřiny z uhlí, což znamená další krok k ekologičtější výrobě ve zdroji C-Energy.

Malá spalovací jednotka plastového odpadu EVECONT zahájí zkušební provoz koncem ledna. Informace o tomto zařízení publikoval například Táborský deník v článku Teplárna spouští jednotku na šetrné zpracování plastu.  

V listopadu byl dokončen projekt rekonstrukce tepelných rozvodů v areálu Kovosvit. Páteřní vedení přes tento areál pokračuje dál směrem do Tábora. Realizační firma Metrostav na přelomu roku úspěšně dokončila budování protlaku pod halou házené a pod železničním koridorem, kde museli pracovníci Metrostavu proniknout přes 20 metrů skalního masivu. Dále je dokončen protlak pod E55 a protlak u točny autobusu č. 10 na Sídlišti Nad Lužnicí - střed. V současné době probíhá pokládka potrubí v prostoru Kozského potoka - poblíž koupaliště Pohoda (viz fotografie) a výkopové práce na několika místech trasy budoucího horkovodu. 

Zpět na přehled